terça-feira, 19 de junho de 2012

Demi Lovato - La La Land

Vídeo:


Ao vivo:


Foto Promo:

Letra:

I am confident, butI still have my moments.Baby, that's just me.
I'm not a supermodelI still eat McDonalds.Baby, that's just me.
Some may say I need to be afraidof losing everything.Because of where IHad my started andWhere I made my nameWell everything's the sameIn a La-la land machine. Machine (machine,machine)
Who said I can't wear myConverse with my dress?Well, Baby, That's just me!
And who said I can't be singleI have to go out and mingle.Baby, That's not meNoo, noo.
Some may say I need to be afraidof losing everything.Because of where IHad my started andWhere I made my nameWell everything's the sameIn the La-la land machine.
Tell me do you feel the way I feelCause nothing else is realin la-la land to appeal
(guitar)
Some may say I need to be afraidof losing everything.Because of where IHad my started andWhere I made my nameWell everything's the sameIn the La-la land machineWell, I'll not gonna changeIn the La-la land machineWell I will stay the sameIn La-la land...Machineeee, machine, machiiinee
I won't change anything in my life(I won't change anything in my life)I'm staying myself tonight(I'm staying myself tonight)
Tradução: Máquina de Los Angeles

Estou confiante masEu ainda tenho meus momentosQuerido, essa sou eu
Eu não sou uma supermodeloEu ainda como McDonaldsQuerido, essa sou eu
Alguns podem dizer que eu preciso ter medode perder tudoPor causa de onde euComecei eOnde fiz minha famaMas tudo é o mesmoNa máquina de Los Angeles*
Quem disse que eu não posso usar o meuAll Star com o meu vestido?Oh querido, essa sou eu!
E quem disse que não posso ser solteira?Eu tenho que sair e me misturarQuerido, não sou euNão, não
Alguns podem dizer que eu preciso ter medode perder tudoPor causa de onde euComecei eOnde fiz minha famaMas tudo é o mesmoNa máquina da Los Angeles
Me diz, você se sente do jeito que eu me sinto?Porque nada mais é realEm Los Angeles para mim!
(solo de guitarra)
Alguns podem dizer que eu preciso ter medode perder tudoPor causa de onde euComecei eOnde fiz minha famaMas tudo é o mesmoNa máquina da Los AngelesBem, eu não vou mudarNa máquina de La la landVou continuar sendo a mesmaEm Los AngelesMáquina, máquina, máquina
Eu não vou mudar nada da minha vida(Não vou mudar nada da minha vida)Vou ficar sozinha esta noite(vou ficar sozinha esta noite)

Nenhum comentário:

Postar um comentário